Διατροφή και μαλλιά: πώς μπορείτε να ενδυναμώσετε τα μαλλιά σας;

8 Οκτωβρίου, 2021

«Η διατροφή αποτελεί ασπίδα της υγείας του ατόμου. Μία ισορροπημένη διατροφή, πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά συμβάλλει στην καλύτερη ποιότητα των μαλλιών, καθώς και στην ταχύτερη ανάπτυξη τους.»

αναφέρει ο Δερματολόγος Απόστολος Καραλέξης Διευθυντής της Derma Hair Clinic και τ. Διευθυντής της Δερματολογικής  Κλινικής του Ναυτικού Νοσοκομείου Αθηνών. Σίγουρα έχετε ακούσει ότι η διατροφή μας επηρεάζει σημαντικά τα μαλλιά μας, τον τρόπο που αναπτύσσονται και την τριχόπτωση. Συνεχίστε την ανάγνωση για να μάθετε για τη σύνδεση που υπάρχει ανάμεσα στη διατροφή και τα μαλλιά

Διατροφή και μαλλιά

Ποιες τροφές βοηθούν τα μαλλιά μας;

Τα φρούτα, τα λαχανικά, οι ξηροί καρποί και τα βότανα συμβάλλουν στην καλύτερη όψη των μαλλιών και αποτρέπουν την τριχόπτωση. Συγκεκριμένα, τα βερίκοκα αποτελούν πηγή σιδήρου, βιταμινών και μετάλλων, ενώ τα βατόμουρα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, Βιταμίνη C, Βιταμίνη Κ και μαγγάνιο. Όλα τα παραπάνω είναι σημαντικά για την ανάπτυξη των μαλλιών μας. Το φραγκοστάφυλο περιέχει Βιταμίνη C, ενώ το Giloy και το βότανο Ginseng είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά. Τέλος, το ιπποφαές περιέχει βιταμίνες, αμινοξέα και λιπαρά οξέα που είναι εξίσου σημαντικά για την υγεία των μαλλιών.

«Είναι φυσιολογικό να χάνονται γύρω στις 100 τρίχες καθημερινά.», επισημαίνει ο Δρ. Καραλέξης

Σε περιπτώσεις όμως  όπου η τριχόπτωση είναι έντονη και συνεχίζεται για μεγάλο χρονικό διάστημα, θα πρέπει να απευθυνθείτε στο δερματολόγο ο οποίος είναι ο πιο κατάλληλος ιατρός για τις παθήσεις του τριχωτού.

Περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας για να μάθετε περισσότερα για τα αίτια τριχόπτωσης καθώς και για τους τρόπους αντιμετώπισης. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μάθετε περισσότερα για τις υπηρεσίες μας.

Scroll to Top